Élet egy nárcisztikussal

Nárci értelmező zsebszótár

2017/04/05. - írta: Nárciszkertész

Amit a nárci mond, és amit az valójában jelent

misunderstanding.jpg

Ismerősek ezek a mondatok?

„Szeretlek” = szeretem, hogy csodálsz engem, még, még, ez nagyon kellemes.

„Talán” = nem akarom, de hidd csak, hogy mégis.

„Esetleg holnap” = semmikor.

„Én ilyet soha nem mondtam” = én ilyet soha nem mondtam, akkor sem, ha hangfelvételed van róla, hogy mégis.

„Félreértesz” = igazad van, de SOHA nem fogom beismerni.

„Rosszul emlékszel” = pontosan tudom, hogy jól emlékszel, de SOHA nem fogom beismerni.

„Rosszul érzed” = nem érdekel, mit érzel, csak a gyengéknek vannak érzései.

„Bocsánat, hogy még mindig szeretlek” = te szemétláda, hogy el merészelsz engem elhagyni.

„Igen, természetesen” = fordulj fel.

„Még így is szeretlek” = annak ellenére kegyeskedek veled szóba állni, hogy te egy ostoba, hisztis, éretlen, buta, rosszindulatú, csúnya, gyerekes, önző, ijesztő humanoid vagy, és NEM ÉRDEMELSZ MEG ENGEM.

„Sajnálom, hogy nem érted” = most magyarázom századszor, de neked hiába, nincs is agyad.

„Azt hittem, tudod” = biztos voltam benne, hogy nem tudod, mert én hallgattam el előled.

„Ne haragudj, ha félreértelek” = szándékosan nem akarlak megérteni, ezért inkább eljátszom a hülyét.

„…de most éppen…” = sem most, sem máskor nem fogom megmozdítani a kapcsolatunkért a kisujjamat sem.

„Te már megint/még mindig nem…” = sem most, sem máskor nem fogom megmozdítani a kapcsolatunkét a kisujjamat sem, de emlékeztetlek, hogy elvárom, hogy rajongj értem.

„Én azt hittem hogy…” = pontosan tudtam, hogy mit kellett volna megcsinálnom, de szartam rá.

„Mindjárt jövök” = nem áll szándékomban jönni, de várj csak nyugodtan.

„Nem én tehetek róla” = te tehetsz róla.

„Sajnállak téged” = szar lehet ennyire ostobának lenni.

„Bármilyen áldozatra hajlandó vagyok érted” = ha megkérsz valamire, ami amúgy is az én dolgom volna, szenvedő arccal megcsinálom HELYETTED.

„Már egy hete erről beszélek” = most találtam ki.

„Szabad vagy” = a foglyom vagy, és mindent meg fogok tenni, hogy ez így is maradjon.

„Azért nem sikerült, mert...stb.” = én semmiről nem tehetek, én a körülmények áldozata vagyok.

„Kár, hogy nem vártál meg ezzel” = tisztában vagyok vele, hogy egy éve vársz rá, hogy megcsináljam, de ezt én sokkal jobban megcsináltam volna.

„Ezt én sokkal jobban megcsináltam volna” = eszem ágában sem lett volna megcsinálni.

„Én nem állítottam, hogy te tehetsz róla” = teljesen nyilvánvaló, hogy te tehetsz róla.

„Igen” = nem.

 

 

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://narciszkertesz.blog.hu/api/trackback/id/tr712389435

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nixonella 2017.04.06. 11:38:56

Fantasztik! Mar husszor elolvastam, de meg mindig vinnyogok! (Szerencsere mar megtehetem) Kegyetlenul pontos es szep irasaid vannak, remelem a gyogyulassal is ilyen jol allsz...

blaiser 2017.04.06. 15:29:52

Tényleg jó a szószedet, nagyon tetszik! A "Talán" és a "de most éppen" szituációk a leggyakoribbak nálunk, de mindközül a leggyilkosabb a "rosszul érzed" helyzet. A józanságom akkor kezdett visszatérni, amikor már fel tudtam/mertem vállani a saját érzéseim.

iwillsurvive 2019.01.14. 20:36:36

Tökéletes "szótár" , az utolsó szóig illik az én nárcimra...kár, hogy nem előbb olvastam...így utólag sok minden világossá vált.
süti beállítások módosítása